Tervetuloa Etelä-Hämeen ajokoirayhdistyksen kotisivuille. Sivuiltamme löydät tietoja ajankohtaisista alueen tapahtumista yms.

Etelä-Hämeen ajokoirayhdistys on erikoistunut suomenajokoirien ja muiden ajavien koirien harrastamisen edistämiseen maakunnallisella tasolla. Yhdistys on yhdysside maakunnan ajokoiraharrastajien keskuudessa niin yksittäisiin harrastajiin kuin seuroihinkin. Samalla toimimme linkkinä SAJ:n suuntaan. Pyrimme luomaan innostuneen, myönteisen ilmapiirin ajokoiraharrastukselle järjestämällä erilaisia tapahtumia ja koulutustilaisuuksia sekä laitamme alkuun koe- ja näyttelytoimintaa uusilla paikkakunnilla. Yhdistys toimii kennelpiirin ”työrukkasena” ajokoira-asioissa ja samalla valvomme ajokoiraväen etuja maakunnassa. Liittymällä jäseneksi maakunnalliseen ajokoirayhdistykseen pääset vaikuttamaan oman maakuntasi ajokoiratoimintaan.

Meitä voit seurata myös
klikkaamalla alla olevaa kuvaa Facebook-sivultamme!