Etelä-Hämeen Ajokoirayhdistyksen ja Pirkanmaan Ajokoirayhdistyksen väliset pilkkikilpailut kisailtiin Vanajavedellä, kokoontuminen oli Sääksmäen sillan taukopaikalla. Paikalle saapui Etelä-Hämeen jäseniä 6 henkeä ja Pirkanmaan jäseniä 11 henkeä.

Kilpailun pääpalkinnosta kisataan 5 parhaan yhteistuloksella/ Ajokoirayhdistys. Eli kummaltakin yhdistykseltä löytyi täysi joukkue.
Kisa sää oli mitä parhain ja hanki kantoi mukavasti jään päällä. Kalat olivat kuitenkin kovin niukalla syönnillä.
Kun 5 tunnin kilpailuaika oli ongittu loppuu oli todettava Pirkanmaan Ajokoirayhdistyksen selkeä voitto.

Pirkanmaan joukkueen muodostivat
Vilkman Petri 3520g
Heino Kari 2660g
Savia Pertti 1240g
Siikajoki Jussi 660g
Hokkala Sirpa 400g

Yhteistuloksella 8480g

Etelä-Hämeen joukkueen muodostivat
Kantelus Pertti 680g
Kivivuori Erkki 520g
Karppanen Kari 320g
Hartikainen Markus 260g
Kautiainen Veikko 160g

Yhteistuloksella 1940g

Lopuksi voidaan todeta että niin kuin joillakin koirilla ei myöskään kaikilla kalamiehillä ole kelejä haittaamassa suoritusta. Ensi vuonna pokaali haetaan takaisin Etelä-Hämeen haltuun.