ETELÄ-HÄMEEN AJOKOIRAYHDISTYKSEN 100-VUOTISJUHLANÄYTTELYT:
Näyttelypaikka: Riihimäen ravirata, Oravankatu 26 11120 Riihimäki
Järj. Etelä-Hämeen Ajokoirayhdistys

Näyttelymme sponsorina on Hund & Jakt Grossit Ab Haaparannasta

Super hieno arvonta tiedossa!

Arvomme näyttelyssämme 28.5.2022 kaikkien paikalla osallistuneiden näytteilleasettajien kesken

RengasCenter Riihimäki Rengas-Riihi Oy:n 300€ arvoisen lahjakortin

Arvonnan ohjeet:

• Jätä näyttelypaikalla lähtiessäsi yhteystietosi täytettynä koirasi numerolapun taakse toimistossa sijaitsevaan arvonta laatikkoon.

• Arvonta suoritetaan näyttelyn BIS valinnan jälkeen. Otamme yhteyttä tietojen perusteella ja julkaisemme luvallasi onnellisen voittajan tiedot näyttelyn tapahtuma sivustolla.
        • Onnettarena toimii näyttelymme puheenjohtaja Mauri Tuomi.
        • Voit lunastaa lahjakortin asioidessasi Riihimäki Rengas Center Rengas Riihessä.

• Lahjakortin lahjoittaa RengasCenter Riihimäki Rengas-Riihi Oy. https://www.rengasriihi.fi/

ps. Vielä ehtii hyvin ilmoittautua näyttelyyn, joko kaikkien rotujen pentunäyttelymme puolelle tai ryhmänäyttelyn puolelle
Viimeinen ilmoittaumispäivä on 15.5.2022