Pyttykoe 2023

Koe pidettiin 09.12 Janakkalan Saloisilla Turengin Ms. majan ollessa keskuspaikkana. Lumikelin kokeena ja pakkasta noin 10 astetta.

Ylituomarina Jyrki Kotipuro ja koepäällikkönä Mika Aaltonen .

1 ja yhdistyksen mestari Metsätuuli Tuima om. Tuomo Tuomola 84.13 L Koira saavutti samalla veteraanikäyttövalion arvon.

2 Savitien Aatu Eino Tuomola 60.08 L

3 Jänesharava Salla Seppo Klemelä 58.13 L

4 Hakatien Pepi Pekka Ali-Lekkala 52.25 L

5 Kontuvuoren Usva Mika Aaltonen --- L

PM-koe 2023

Koetta ei pidetty koska ilmottautui vain kaksi koiraa jotka jatkoivat Etelän lohkovalintaan.

Koirat olivat Metsätuuli Heta, Tuomo Tuomola ja Savitien Aatu, Eino Tuomola

PM-koe

Koe pidettiin Hämeenlinnan Riistamiesten toimiessa järjestäjänä seuran majan ollessa keskuspaikkana.

Koe pidettiin syksyisen vaihtelevassa säässä.

Kokeen ylituomarina Jyrki Kotipuro

Kaksi ensimmäistä Etelän lohkovalintaan ja kaksi seuraavaa varakoirina.

Tulokset linkistä:

Yhdistyksen 100-vuotis juhlakoe Tammela

Juhlakoe pidettiin 18.09 2022 keskuspaikkana Eräkeskus Liesjärvellä.

Sään muuttuessa syyskuun alun kovasta kuivuudesta kosteuden lisääntyessä hieman inhimillisemmäksi koirien kannalta.

Koe käytiin kutsukokeena johon oli kutsuttu Etelän lohkon Ajokoirayhdistyksistä edustus sekä yhteistyökumppani Pirkanmaan

ajokoirayhdistys. Koe oli samalla myös oman yhdistyksemme mestaruuskoe.

Ylituomarina Eero Kuitunen

Koetoimikunnan päällikkönä Mauri Tuomi

Koesihteeri Mauno Lindholm

Rahoituspuolen vastaava Mika Aaltonen

Tulokset

PM-koe

Mestaruuskoe pidettiin Hämeenlinnan riistamiesten järjestämänä seuran majan toimiessa

keskuspaikkana.

Ylituomarina Jyrki Kotipuro. Vastaava koetoimitsija Mauri Tuomi. Sihteeri Mauno Lindholm.

Keli normaalia kuivempi syyssää mutta tulokset muodostuivat kuitenkin ajanjaksoon nähden hyviksi.

Kaksi ensimmäistä Etelän-lohkon valintaan Imatralle ja kaksi seuraavaa varakoirina.